Sunday, November 8, 2009

Fish Pillow


































This is a fish pillow I did with a face I made some time ago and was lying around in my studio.

At the moment I have a kind of dizziness and doctors cannot tell what it is. It isn't anything bad because I made all kind of tests and they were all negative but I cannot work on my things like before.

I will wait till I come back from Wales mid January to try to update my blog and begin once more to work with a system...

Please excuse my disappearance for a while.

24 comments:

  1. feel better, fabulous sculpture here...

    ReplyDelete
  2. Bonjour Sara,

    Justement, je m'étonnais de ne pas voir plus de vos jolies choses sur flickr. Je suis désolée pour vous. Essayez quand même de passer une bonne fin d'année.
    A bientôt le plaisir de vous lire avec de boinnes nouvelles.
    Amitiés
    Marie-Noëlle

    ReplyDelete
  3. Looks needle felted...be careful with those sharp barbs whilst dizzy. Hope you feel better soon.

    ReplyDelete
  4. Thank you, friends! yes, the face is needle felted but I finished her with the embellisher.
    je reviendrai...!

    ReplyDelete
  5. Ein sehr schöner Fisch. Ich wünsche dir, alles Gute, manchmal wünscht sich der Körper halt eine Pause, denke ich manchmal.
    Liebe Grüsse, Allerleirauh

    ReplyDelete
  6. Oh, dear...I know of another blogger who has vertigo. What a difficult thing to adjust to. The soft sculpture is marvellous.

    ReplyDelete
  7. yes, susan and allerl..., it's a real pain because you don't know from where it comes but it's there!

    ReplyDelete
  8. Liebe Sara,
    vor etwa 2 Jahren war mir vor allem abends im Bett so schwindlig, als ob es mir den Kopf ins Kissen ziehen würde. Es wurde mir beinahe immer übel. Auch tagsüber spürte ich es dauernd, aber weniger stark. Das Ganze hat mindestens ein halbes Jahr gedauert und wurde langsam besser. Wahrscheinlich "nur" eine Nervensache. Ich wünsche dir jedenfalls gute Besserung, liebe Grüsse, Claudia

    ReplyDelete
  9. I hope you feel better soon.
    Love your fish!
    xx

    ReplyDelete
  10. Sara I hope you find the source of this problem soon...must be dreadful.
    Your fish pillow is so quirky...love him. Very clever the needle felted face. Wonderful felt sculpture.
    Enjoy your time in Wales and look forward to hearing back from you in January.

    Jacky xox

    ReplyDelete
  11. Hope you feel better soon! That is an
    amazing "fish face!"

    ReplyDelete
  12. Sara,
    It is a most beautiful / remarkable fish!

    I send you hugs and hope that your dizziness
    swims away .... .

    Judith

    ReplyDelete
  13. Hi Sara, I was wondering where you were. My mother has had some vertigo causing exactly what you talk about. Love the fish! And hope you can get some meds and feel better soon!

    ReplyDelete
  14. Is amazing your work. I love the pillow. What a wonderful piece!
    I wish you well and hope you feel better soon.
    Hug from Portugal.
    Joana

    ReplyDelete
  15. I adore your pillow Sara! I too suffer with dizzyness. Often its my ears that start the problem, but occassionally I just don't know where it stems from. I hope you find a balance and begin creating again!
    Hugs
    Ulla

    ReplyDelete
  16. I am so happy to have so many friends in the internet who care about my dizziness! thank you all, you are lovely!

    ReplyDelete
  17. Salve Sara, è sempre una gran sorpresa vedere i tuoi lavori.
    Un abbraccio
    Giulia (Feltrosa 2009)

    ReplyDelete
  18. Feel better soon so you can return to creating your wonderful art. Have a wonderful holiday season.

    ReplyDelete
  19. Amazing fish!!!
    Hope you feel better soon!
    A Big Hug, for You!!!

    ReplyDelete
  20. Stopped by your blog for a oaisis in life, your art always has me refreshed when I leave your blog. Thank you.

    I hope your world stops spining and the dizziness will leave and let balance begin again. xxoo

    ReplyDelete
  21. I went through a period with vertigo, it was hellish, so I hope you feel better soon, i will miss your work while you are gone

    ReplyDelete
  22. liebe sara,
    glücklich, dich wieder gefunden zu haben.... hab mich immer gewundert, weshalb dein blog so verwaist ist....
    leider verstehe ich nicht viel englisch und hab nicht mitbekommen, dass du einen neuen blog hast!
    jetzt ist aber alles wieder gut, hab dich neu verlinkt und freu mich riesig, dein arbeiten wieder mitverfolgen zu dürfen.
    schade, dass du nicht mehr in deutsch dazu schreibst, ich verstehe kaum was und kann mir nur noch die bilder ansehen, schade!!!
    ich wünsche dir ein ganz schönes wochenende,
    filz-t-raum.ch

    ReplyDelete
  23. Ich werde versuchen - wenn ich zurück vom Urlaub mitte Jänner bin - wieder auf Deutsch zu schreiben. Ich habe einen Übersetzer auf der linken Seite des Blogs. Ich weiß, er ist ein wenig unzuverlässig, aber besser als nichts...
    Ich freue mich, dass Du mich wieder gefunden hast!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails